Benvinguts al blog de la secció sindical de CCOO centre-nord i Hospital de Viladecans

Benvinguts al blog de CCOO Baix Llobregat Centre-Nord

Estem al CAP Cornellà c/Bellaterra 31 3ª planta


(08940) Cornellà de Llobregat Telèfon 93 471 11 00


ccoobln@ambitcp.catsalut.net

i També a l´Hospital de Viladecans

(08840) Avinguda de Gavà 38 Viladecans

Telèfon 93 659 01 11 extensió 448

divendres, 1 d’abril del 2011

No als acomiadaments en el Sector Públic

CONCENTRACIÓ D’EMPLEATS PÚBLICS EN DEFENSA DELS LLOCS DE TREBALL

Dimecres 6 d´abril a les 13:30h

Ens concentrarem davant el SAP de l'Hospitalet (a la rambla Just Oliveras)


Més informació clic aquí



Plaça San Jaume

Defensar els llocs de treball, és defensar els Serveis Públics

No als acomiadaments



Quan el Govern decideix aplicar severes retallades als serveis sanitaris, les empreses ens van retallar els salaris, i després:

Van prescindir dels suplents de cap de setmana i dies de compensació

i jo no vaig fer res perquè no m’afectava.

Van prescindir dels eventuals que cobrien baixes curtes i reduccions de jornades


i jo no vaig fer res perquè no m’afectava.

Estan prescindint dels interins

i jo no faig res perquè no m’afecta.


No esperis a que t’afecti ¡actua ja!

¡Mobilitza’t !!
Quan vinguin per mi que soc fix ¿a qui li demano ajut?

Dijous 14 d’abril -18 hores

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada