Benvinguts al blog de la secció sindical de CCOO centre-nord i Hospital de Viladecans

Benvinguts al blog de CCOO Baix Llobregat Centre-Nord

Estem al CAP Cornellà c/Bellaterra 31 3ª planta


(08940) Cornellà de Llobregat Telèfon 93 471 11 00


ccoobln@ambitcp.catsalut.net

i També a l´Hospital de Viladecans

(08840) Avinguda de Gavà 38 Viladecans

Telèfon 93 659 01 11 extensió 448

dijous, 21 de juliol del 2016

Cobrament paga 2012 per al personal inactiu


Us informem que la Direcció General de la Funció Pública ha penjat a ATRI una nota informativa en relació amb el procediment per sol·licitar l'abonament de la quantia equivalent a un 20,77% de l'import deixat de percebre com a conseqüència de la supressió de la paga extraordinària de desembre de 2012. Us adjuntem la nota, així com els enllaços a les instruccions i al  model de sol·licitud d'abonament.


Salutacions

Nota informativa en relació a les persones que han de sol·licitar l'abonament de la quantia equivalent a un 20,77% de l'import deixat de percebre com a conseqüència de la supressió de la paga extraordinària de desembre de 2012 (20.07.16)


La quantia equivalent a un 20,77% de l'import deixat de percebre i que correspon a 38 dies de la paga extraordinària s'abona d'ofici a tot el personal que hi tingui dret que estava en servei actiu o situació assimilada en la data d'entrada en vigor del Decret Llei 4/2016, és a dir,el dia 23 de juny de 2016.

El personal que hi té dret i que no estava en actiu o situació assimilada el dia 23 de juny de 2016  (perquè ha passat a d'altres situacions administratives, ha estat jubilat, s'ha extingit el seu vincle administratiu o contractual etc..) ha d'adreçar una sol·licitud d'abonament


al departament, organisme, ens o entitat on es prestaven serveis en el moment en què va suprimir-se la paga, és a dir, al departament, organisme,ens o entitat que li hagués correspost abonar aquests 38 dies de la paga extraordinària.

En funció de les dades disponibles, els serveis de gestió de personal dels departaments i els centres gestors de personal dels ens, organismes o entitats del sector públic, comunicaran a aquestes persones el seu dret a sol·licitar l'abonament de les quantitats que li corresponguin.

Atès que el Decret Llei 4/2016 es remet pel que fa a l'abonament als termes i condicions establerts a l'Acord del Govern GOV 33/2015, les sol·licituds d'abonament han de presentar-se en el termini de tres mesos a partir de la publicació de l'esmentat Decret Llei, és a dir, a partir del dia 23 de juny de 2016.

Aquestes quantitats s'abonaran en el moment que es faci efectiu la devolució per a la resta de personal en actiu i, en qualsevol cas, es percebran al mes següent a la verificació de la seva procedència. S'ha de recordar, en aquest sentit, que l'Acord de la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de l'Administració de la Generalitat de Catalunya de 9 de juny de 2016, estableix que aquestes quanties s'abonaran preferentment al mes d'octubre i, com a màxim, al mes de novembre de 2016.

En el mateix acte, si és el cas, s'abonaran les quantitats en el seu moment retingudes com a conseqüència de l'aplicació de la mesura de reducció retributiva mínima que es deixa sense efectes (aquesta clàusula conforme a la qual les reduccions resultants de l'any 2012 han de correspondre, com a mínim, a un import equivalent a un 5% de les retribucions íntegres percebudes durant l'exercici 2012.

Instruccions per a emplenar la sol·licitud


Sol·licitud d'abonament


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada