Benvinguts al blog de la secció sindical de CCOO centre-nord i Hospital de Viladecans

Benvinguts al blog de CCOO Baix Llobregat Centre-Nord

Estem al CAP Cornellà c/Bellaterra 31 3ª planta


(08940) Cornellà de Llobregat Telèfon 93 471 11 00


ccoobln@ambitcp.catsalut.net

i També a l´Hospital de Viladecans

(08840) Avinguda de Gavà 38 Viladecans

Telèfon 93 659 01 11 extensió 448

dimecres, 26 d’abril del 2017

H. Viladecans reunió Junta de Personal 11 d’abril de 2017


Han assistit a la reunió representants de CCOO, CGT, USAE i SATSE, i per part de la Direcció, la Sra. Meritxell Herreros (Directora de RRHH de l’Hospital de Viladecans) i el Sr. Àngel Duró (Direcció de RRHH de l’Àrea Metropolitana Sud).

•       La Sra. Herreros ha informat d’algunes dades de l’evolució del personal. Al llarg dels tres primers mesos de 2017 s’han reduït els treballadors fixos a causa de les jubilacions, ha baixat en 27 el número de treballadors eventuals i han augmentat els interins en 40 persones. Pel que fa a l’absentisme, informa que ha augmentat en els TCAE i ha disminuït en DUIS.
•       Bossa d’hores: s’està acabant de concretar al DENARI l’aplicatiu per gestionar aquestes hores. Abans de començar a fer-lo servir (es preveu que sigui al juny) s’explicarà als treballadors el seu funcionament.
•       Reorganització dels zeladors:  La Sra. Herreros afirma que la intenció era fer els canvis de manera participativa, fent un estudi de les càrregues de traball en base a paràmetres objectius, però s’atura la reorganització fins a una nova reunió amb els treballadors.
Es posen sobre la taula les queixes dels zeladors a causa de la gestió que porta a terme el seu responsable.
•       La Sra. Herreros informa que es pensaba que a la tercera planta caldria un zelador, però de moment la realitat assistencial fa que no sigui així.
•       Es reorganitzarà el treball del zelador de CCEE, ja que, segons la Sra. Herreros, les càrregues de treball han canviat, i les actuals poden ser assumides pel zelador del magatzem (s’encarregarà del magatzem + CCEE). El zelador de CCEE es reubicarà a Endoscòpies.
•       La calendarització de les obres del nou hospital va segons el previst, hi haurà moviments a partir del setembre. Serà necessari reorganitzar l’àrea d’Urgències (es preveu que això será al maig-juny). Al setembre ens informa que hi haurà una fase prèvia (es col·locaran mòduls).
•       A curt termini hi haurà canvis a CCEE (reorganització d’algunes consultes) per tal que les localitzacions de les consultes siguin el més semblant possible a com seran durant les obres del nou hospital.
•       La Sra. Herreros ens informa que de moment no hi ha previsió que surtin places de CCEE per a moviment intern, ja que moltes d’aquestes places es reserven per a adaptacions de llocs de treball d’alguns treballadors, segons recomendacions de la UBP.
•       Pel que fa al canvi de nom de HUSCRI a UHPAC, la Sra. Herreros ens informa que a l’Hospital de Viladecans no existeix unitat de semicrítics i que, per tant, no és correcte afirmar que s’ofereix un servei pel qual no hi ha autorització, ja que no es troba a la cartera de serveis del Cat Salut per al nostre hospital. Al projecte del nou hospital hi ha previstos boxes de semicrítics.
•       Es demana que els treballadors eventuals tinguin identificació al Denari, e-correu, vestuaris…Aquesta és una petició reiterada a les reunions de la Junta de Personal.
•       Es planteja la problemática que pateix el personal administratiu d’Urgències quan s’han d’atendre usuaris sense targeta sanitària, als quals han de cobrar l’assistència ells mateixos o han de fer-los signar un document de compromís de pagament posterior. Tot i que es tracta de situacions puntuals, es demana un protocol d’actuació en aquests casos, i que personal de seguretat doni suport al personal administratiu.
•       En RRHH el personal administratiu té elevades càrregues de treball (amb increments puntuals), sense reforços. Per aquesta raó, a vegades hi ha tasques la resolución de les quals s’ha d’ajornar.
•       Es demana saber com es distribueixen les despeses de les nòmines, concretament el complement d’Atenció Continuada. No seria admisible que, mentre hi ha treballadors amb elevades càrregues de treball, pugui haver-hi despeses injustificades, si fos el cas.
•       La Sra. Herreros informa que les vacants generades pel moviment intern són poques, ja que la majoria de treballadors ha consolidat el lloc de treball. Hi haurà moviment intern cada 6 mesos i, si es generen vacants, n’hi haurà cada 3. Es preveu que el següent moviment intern sigui convocat a l’octubre, per incorporar-s’hi al gener de 2018.
•       Es demana que, segons les qüestions a tractar a les reunions de la Junta de Personal, s’hi incorpori la Direcció d’Infermeria.
•       Es pregunta per què no es convoca el lloc de Supervisió de tarda, que actualment està adjudicat en funcions. La Sra. Herreros ens informa que no és prioritari.
•       S’expressa la queixa que s’informa molt tard als treballadors dels seus objectius (DPOS).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada